Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient będący Konsumentem może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie odstępując od zawartej z Nutropharma Sp z o.o. umowy sprzedaży - bez konieczności podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru w przypadku umów obejmujących wydanie towarów (dostarczenie towaru).
W celu skorzystanie z możliwości odstąpienia od umowy prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który znajduje się tutaj.
Uprzejmie przypominamy, że zwrotom podlegają produkty pełnowartościowe, oryginalnie zamknięte, z niezerwaną plombą zabezpieczającą, nieposiadające oznak użytkowania.
Pełna informacja na temat produktów niepodlegających zwrotom znajduje się w Regulaminie Sklepu nutropharma.pl
Zwracane produkty wraz z formularzem, prosimy odesłać na adres:
Nutropharma Sp. z o.o.
ul. Jedności 10a
05-506 Lesznowola
Reklamacje:
Jeśli produkty zakupione w sklepie nutropharma.pl są niezgodne z umową Klient może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności z umową, lub wadą produktu. Aby złożyć reklamację prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@nutropharma.pl. Reklamowane produkty prosimy odesłać na adres:
Nutropharma Sp. z o.o.
ul. Jedności 10a
05-506 Lesznowola
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania reklamowanych towarów wraz z wypełnionym formularzem. Prosimy o krótki opis przyczyny reklamacji oraz sprecyzowanie oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia. Skontaktujemy się z Państwem po rozpatrzeniu reklamacji.
Reklamacje związane z uszkodzeniami przesyłki przez firmy kurierskie:
Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia przy odbiorze przesyłki lub osobistym czy Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z Formularzem Zamówienia. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń należy spisać protokół niezgodności i złożyć reklamacje. W przypadku odbioru w punkcie sprawdzenie realizacji Zamówienia powinno nastąpić w punkcie odbioru i tam powinien zostać spisany protokół. W przypadku doręczenia kurierem sprawdzenie powinno zostać dokonane niezwłocznie przy czym protokół może być spisany w ciągu 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. O niezgodności Zamówienia należy poinformować Usługodawcę.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy: sklep@nutropharma.pl lub telefoniczny: (22) 380 48 01.