HISTORIA FIRMY

Zobacz, jak przez ponad trzy dekady zmienialiśmy się dla Ciebie, by jeszcze skuteczniej wspierać Cię w dążeniu do osiągnięcia pełni zdrowia.

Logo Nutropharmy

KALENDARIUM

1990

Rozpoczęcie działalności pod nazwą Holbex

Początkowo firma dystrybuowała produkty pod marką Puritan’s Pride. Z biegiem czasu sama zaczęła tworzyć własne suplementy diety, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów.

1997

Wprowadzenie pierwszego produktu Vitapil®

Vitapil® to profesjonalny preparat bogaty w składniki odżywcze pomagające zachować zdrowe włosy, skórę oraz paznokcie. Do dziś stanowi jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów w swojej kategorii.

1998

Poszerzenie oferty o Prenatal®

W trosce o zdrowie mamy i jej maleństwa powstaje Prenatal®, który już od momentu poczęcia wspiera zarówno organizm kobiety, jak i prawidłowy rozwój dziecka.

2009

Otwarcie nowej siedziby firmy

NutroPharma przenosi się do Lesznowoli i otwiera nową siedzibę przy ul. Jedności 10A

2013

Wprowadzenie Vitapil® Mama

Vitapil® Mama to nowy produkt na piękne włosy, skórę, paznokcie, przeznaczony dla kobiet karmiących piersią.

2013

Wprowadzenie na rynek nowego produktu Femaltiker

Wprowadzenie na rynek nowego produktu Femaltiker  - pierwszego produktu na laktację na bazie słodu jęczmiennego.

2015

Wprowadzenie produktów Prenatal wzbogaconych o cholinę i metylokobalaminę

Cholina ma kluczowe znaczenie w rozwoju centralnego układu nerwowego dziecka, wpływa na ukrwienie łożyska oraz transport DHA z organizmu do płodu, a metylokobalamina to aktywna, lepiej przyswajalna forma witaminy B12 oraz nowa identyfikacja graficzna linii.

2015

Rozszerzenie linii Vitapil® o Profesjonalny Lotion

Wprowadzenie produktu przeznaczonego do pielęgnacji skóry głowy. Profesjonalny Lotion zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów oraz stymuluje porost nowych.

2016

Zmiana nazwy na NutroPharma

Firma rozpoczyna nowy rozdział pod nazwą NutroPharma

2016

Uzyskanie certyfikatu ISO 22000

Certyfikat zgodności stanowi rzetelne potwierdzenie przestrzegania restrykcyjnych wymogów podczas wytwarzania produktów.

2017

Uzyskanie statusu średniego przedsiębiorstwa

NutroPharma przechodzi z mikroprzedsiębiorstwa na firmę o statusie średniego przedsiębiorstwa, zatrudniającą ponad 50 pracowników.

2017

Objęcie pozycji lidera

Firma uzyskuje pozycję lidera w segmencie produktów wspierających laktację.

2018

Wprowadzenie nowej linii produktów wspierających płodność oraz gospodarkę hormonalną kobiet z PCOS

Na rynek wchodzą trzy nowe produkty: Miovelia® (skierowana do kobiet, które mają zaburzoną gospodarkę hormonalną związaną z PCOS i insulinoopornością), Miovelia® NAC (żywność specjalnego przeznaczenia medycznego, wspierająca funkcje jajników w PCOS), Nucleox® (preparat ukierunkowany na poprawę parametrów męskiego nasienia).

2018

Na rynku pojawia się rewolucyjny suplement diety Salistat® SGL03

Suplement diety Salistat® SGL03 to zaawansowany technologicznie preparat stomatologiczny oparty na 6 aktywnych składnikach, które pomagają zachować zdrowie zębów i jamy ustnej.

2018

Zainicjowanie kampanii społecznej ,,Koniec zabawy w chowanego”

,,Koniec zabawy w chowanego” to kampania promująca karmienie piersią w przestrzeni publicznej. W ramach akcji społecznej NutroPharma opracowała Vademecum kultury karmienia piersią w miejscach publicznych.

2019

Utworzenie NutroPharma Quality System (NQS)

Powstaje innowacyjny program gwarantujący bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość produktów firmy NutroPharma. Wyróżnia go naukowe podejście do tworzenia preparatów, wysokie standardy produkcji oraz rozszerzona analiza laboratoryjna. Każda partia badana jest nadprogramowo, pod kątem zawartości składników aktywnych gwarantujących jakość i bezpieczeństwo produktów.

2019

W linii Femaltiker® pojawia się nowość

Do rodziny Femaltiker® dołącza nowy produkt. Formuła zawarta w Femaltiker® plus została dodatkowo wzbogacona o cholinę oraz składniki odżywcze takie jak: foliany (kwas foliowy i L-metylofolian wapnia – FolActiv).

2020

Wprowadzenie suplementu diety Zilavir® z laktoferyną wspierającą odporność

Produkt został stworzony, aby wspierać odporność, szczególnie podczas pandemii. Oprócz tradycyjnych składników (wit C, D, cynk) zawiera laktoferynę, która stanowi pierwszą linię obrony organizmu przed patogenami.

2020

Inauguracja kampanii ,,Mitologia Stosowana”

Akcja edukacyjna o badaniach naukowych, statystyce i wszystkim, co się liczy. Celem kampanii była popularyzacja przekazu merytorycznego, walka z dezinformacją, a także zwrócenie uwagi na problem braku weryfikacji źródła pozyskanych informacji.

2021

Nowa forma i skład produktu Vitapil®

Zmiana formy produktu z tabletki na kapsułkę, która w swoim składzie nie zawiera dwutlenku tytanu. Dodatkowo preparat został wzbogacony o kompleks AMINQ3, czyli połączenie 3 aminokwasów (L-metioniny, L-cysteiny i L-lizyny) odpowiedzialnych za budowę, kształt oraz objętość włosów.

2021

Start kampanii ,,Długość karmienia piersią ma znaczenie”

Celem kampanii była edukacja na temat korzyści wynikających z długiego karmienia piersią oraz zmiana postaw wobec mam. W akcję zaangażowało się grono ekspertów, instytucje, fundacje oraz celebryci. Naszą ideą było promowanie karmienia piersią i podkreślenie płynących z tego korzyści psychologicznych oraz zdrowotnych – zarówno dla matki, jak i dla dziecka.