HISTORIA FIRMY
Zobacz, jak przez ponad trzy dekady zmienialiśmy się dla Ciebie, by jeszcze skuteczniej wspierać Cię w dążeniu do osiągnięcia pełni zdrowia.

KALENDARIUM

1990
Rozpoczęcie działalności pod nazwą Holbex
Początkowo firma dystrybuowała produkty pod marką Puritan’s Pride. Z biegiem czasu sama zaczęła tworzyć własne suplementy diety, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów.

1997
Wprowadzenie pierwszego produktu Vitapil®
Vitapil® to profesjonalny preparat bogaty w składniki odżywcze pomagające zachować zdrowe włosy, skórę oraz paznokcie. Do dziś stanowi jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów w swojej kategorii.

1998
Poszerzenie oferty o Prenatal®
W trosce o zdrowie mamy i jej maleństwa powstaje Prenatal®, który już od momentu poczęcia wspiera zarówno organizm kobiety, jak i prawidłowy rozwój dziecka.

2009
Otwarcie nowej siedziby firmy
NutroPharma przenosi się do Lesznowoli i otwiera nową siedzibę przy ul. Jedności 10A

2013
Wprowadzenie Vitapil® Mama
Vitapil® Mama to nowy produkt na piękne włosy, skórę, paznokcie, przeznaczony dla kobiet karmiących piersią.

2013
Wprowadzenie na rynek nowego produktu Femaltiker
Wprowadzenie na rynek nowego produktu Femaltiker - pierwszego produktu na laktację na bazie słodu jęczmiennego.

2015
Wprowadzenie produktów Prenatal wzbogaconych o cholinę i metylokobalaminę
Cholina ma kluczowe znaczenie w rozwoju centralnego układu nerwowego dziecka, wpływa na ukrwienie łożyska oraz transport DHA z organizmu do płodu, a metylokobalamina to aktywna, lepiej przyswajalna forma witaminy B12 oraz nowa identyfikacja graficzna linii.

2015
Rozszerzenie linii Vitapil® o Profesjonalny Lotion
Wprowadzenie produktu przeznaczonego do pielęgnacji skóry głowy. Profesjonalny Lotion zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów oraz stymuluje porost nowych.

2016
Zmiana nazwy na NutroPharma
Firma rozpoczyna nowy rozdział pod nazwą NutroPharma

2016
Uzyskanie certyfikatu ISO 22000
Certyfikat zgodności stanowi rzetelne potwierdzenie przestrzegania restrykcyjnych wymogów podczas wytwarzania produktów.
2017
Uzyskanie statusu średniego przedsiębiorstwa
NutroPharma przechodzi z mikroprzedsiębiorstwa na firmę o statusie średniego przedsiębiorstwa, zatrudniającą ponad 50 pracowników.

2017
Objęcie pozycji lidera
Firma uzyskuje pozycję lidera w segmencie produktów wspierających laktację.

2018
Wprowadzenie nowej linii produktów wspierających płodność oraz gospodarkę hormonalną kobiet z PCOS
Na rynek wchodzą trzy nowe produkty: Miovelia® (skierowana do kobiet, które mają zaburzoną gospodarkę hormonalną związaną z PCOS i insulinoopornością), Miovelia® NAC (żywność specjalnego przeznaczenia medycznego, wspierająca funkcje jajników w PCOS), Nucleox® (preparat ukierunkowany na poprawę parametrów męskiego nasienia).

2018
Na rynku pojawia się rewolucyjny suplement diety Salistat® SGL03
Suplement diety Salistat® SGL03 to zaawansowany technologicznie preparat stomatologiczny oparty na 6 aktywnych składnikach, które pomagają zachować zdrowie zębów i jamy ustnej.

2018
Zainicjowanie kampanii społecznej ,,Koniec zabawy w chowanego”
,,Koniec zabawy w chowanego” to kampania promująca karmienie piersią w przestrzeni publicznej. W ramach akcji społecznej NutroPharma opracowała Vademecum kultury karmienia piersią w miejscach publicznych.

2019
Utworzenie NutroPharma Quality System (NQS)
Powstaje innowacyjny program gwarantujący bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość produktów firmy NutroPharma. Wyróżnia go naukowe podejście do tworzenia preparatów, wysokie standardy produkcji oraz rozszerzona analiza laboratoryjna. Każda partia badana jest nadprogramowo, pod kątem zawartości składników aktywnych gwarantujących jakość i bezpieczeństwo produktów.

2019
W linii Femaltiker® pojawia się nowość
Do rodziny Femaltiker® dołącza nowy produkt. Formuła zawarta w Femaltiker® plus została dodatkowo wzbogacona o cholinę oraz składniki odżywcze takie jak: foliany (kwas foliowy i L-metylofolian wapnia – FolActiv).

2020
Wprowadzenie suplementu diety Zilavir® z laktoferyną wspierającą odporność
Produkt został stworzony, aby wspierać odporność, szczególnie podczas pandemii. Oprócz tradycyjnych składników (wit C, D, cynk) zawiera laktoferynę, która stanowi pierwszą linię obrony organizmu przed patogenami.

2020
Inauguracja kampanii ,,Mitologia Stosowana”
Akcja edukacyjna o badaniach naukowych, statystyce i wszystkim, co się liczy. Celem kampanii była popularyzacja przekazu merytorycznego, walka z dezinformacją, a także zwrócenie uwagi na problem braku weryfikacji źródła pozyskanych informacji.

2021
Nowa forma i skład produktu Vitapil®
Zmiana formy produktu z tabletki na kapsułkę, która w swoim składzie nie zawiera dwutlenku tytanu. Dodatkowo preparat został wzbogacony o kompleks AMINQ3, czyli połączenie 3 aminokwasów (L-metioniny, L-cysteiny i L-lizyny) odpowiedzialnych za budowę, kształt oraz objętość włosów.

2021
Start kampanii ,,Długość karmienia piersią ma znaczenie”
Celem kampanii była edukacja na temat korzyści wynikających z długiego karmienia piersią oraz zmiana postaw wobec mam. W akcję zaangażowało się grono ekspertów, instytucje, fundacje oraz celebryci. Naszą ideą było promowanie karmienia piersią i podkreślenie płynących z tego korzyści psychologicznych oraz zdrowotnych – zarówno dla matki, jak i dla dziecka.